رمان های مذهبی - اخلاقی

مرجع رمان های مذهبی - اخلاقی،اسماعیل صادقی(مهران)

رمان های مذهبی - اخلاقی

مرجع رمان های مذهبی - اخلاقی،اسماعیل صادقی(مهران)

رمان سوم(‌تاوان یـک اشتباه)

شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۴۴ ب.ظ

رمان سوم

(‌تاوان یـک اشتباه)

نویسنده: اسماعیل صادقی

رمان سوم

قسمت اول

شما مقصری آقای محترم

شما مسئولی در برابر تمام این دانش آموزا

شما سهل انگار ترینـ معلمی هستی که تو عمرم دیدم

شما...........اخرااااجی

سرم از اینـ همه تو بیخ درد گرفته بود نای حرف زدن و دفاع کردن نداشتم

وتنها به یه گوشهء مبهمی خیره شده بودم

کاش اون شب هیچ وقت اتفاق نمیفتاد

کاش هیچ وقت با بچه ها صمیمی نشده بودم

کاش هیچ وقت پامو تو اون خرابه ......

سال چهارم خدمتم بود

از بچگی آرزومـ معلم شدن بود اونم معلم دوره دبیرستان درس شیرین عربی

وقتی رفتم تو سایت آموزش و پرورش و اسم خودمو تو لیست قبولیا دیدم

تو پوست خودم نمیگنجیدم

مث بچه هایی که بهشون خوراکی داده باشن ذوق زده شدم

جهت دریافت کامل رمان به ادامه مطلب مراجعه نمایید

جهت دانلود از لینک زیر استفاده نمایید

دانلود کنید

  • اسماعیل صادقی

تاوان یک استباه

رمان سوم

نظرات  (۱)

  • دانلود رمان گناهکار بی گناه
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی